top of page

עונת תיירות החורף בבריטניה ובאירופה מתחילה רשמית עם זירות החלקה על הקרח

Updated: Mar 15, 2023

לצד פתיחת זירות ההחלקה בכל רחבי הממלכה המאוחדת, בריטניה היא מקום יפהפה לבקר בו בכל ימות השנה, אבל יש משהו בחורף שמוציא את הקסם האמיתי של הממלכה המאוחדת.



אורות הקריסמס, גגות קש עמוסים בשלג, כרי דשא מכוסים בכפור וקרח ומשטחי החלקה חיצוניים וזירות החלקה, כל אלו גורמים לחורף הבריטי להיות חגיגי וקסום מתמיד. זירת ההחלקה המפורסמת של ברייטון, נמצאת בשטח הארמון של ברייטון (The Pavilions) ומשתרעת על כל חלקת המדשאות של גני הארמון, הזירה מדורגת בטופ 10 של זירות ההחלקה על הקרח לחורף של בריטניה. בניית והכנת משטח ההחלקה הוא פרוייקט בפני עצמו עם הכנה והקפאה של חודש מראש, מיכלי חנקן נוזלי וטכנולוגיה מתקדמת שעוזרת לשמור על הקרח בכל טמפרטורה.



לכל המתכננים להגיע במהלך החורף הקרוב ללונדון - מומלץ לעלות על רכבת מתחנת ויקטוריה, נסיעה של שעה קלה בין נופים ירוקים ובין עיירות ואתם מוצאים את עצמכם בעיר החוף המפורסמת, ברייטון, מפזזים בין חווית שופינג, לבין המחלקיים של משטח ההחלקה המפורסם. ניתן לרכוש כרטיסים מראש באתר, ולבחור שעה מדוייקת בה אתם רוצים להיכנס ולהחליק. לצד המשטח ישנו בר סגור ומקורה לאותם אלו שרוצים להמתין במקום חמים ולשתות שוקו חם בזמן שהשאר מפזזים על הקרח. המתחם יהיה פתוח המתחם יהיה פתוח בין ה29 לאוקטובר ועד ה8 לינואר.


מעבר למשטח של ההחלקה של ברייטון, לאלו שמעדיפים להישאר בתוך לונדון ניתן לפתח את יכולות ההחלקה במספר זירות החלקה מפורסמות: Somerset house Hampton Court Palace וכמובן זירת ההחלקה המפורסמת של winter wonder land -יריד החורף המפורסם, יהיה פתוח בין ה18 לנובמבר ועד ה2 לינואר. אם זו פעם ראשונה שלכם על הקרח ואתם חוששים קצת מהחוויה החדשה, בwinter wonder land על משטח ההחלקה ניתן לשכור שירותי מלווה מדריך מקצועי לקבוצות קטנות של עד 15 איש.

14 views0 comments
bottom of page