top of page

מסע ארון הקבורה של המלכה אליזבת'

Updated: Sep 20, 2022

הארון של המלכה אליזבת', הגיע היום בטיסה ישירה מסקוטלנד לאחר שהות של כמה ימי פרידה מהציבור הסקוטי. הארמון הועבר אמש בערב לארמון בקינגהאם, שם פגשו אותו המלך צ'ארלס השלישי וקמילה, (המלכה), כמו גם חברים אחרים ממשפחת המלוכה.


היום בשעה 14:00 שעון בריטניה, ארונה של המלכה יעזוב את ארמון בקינגהאם, המונים יוכלו לצפות בזמן שהקורטז' עושה את המסע דרך מרכז לונדון - גני המלכה,Horse Guards and Horse Guards Arch, Whitehall, Parliament Street, Parliament Square ו-New Palace Yard. התהלוכה תכלול את המלך ובני משפחת המלוכה, אקדחים יירו לעבר הייד פארק ופעמון הביג בן יופעל לטובת האירוע. ארבעת הימים הקרובים יהיו ימי פרידה מהמלכה בהם הארמון יוצג לרשות הציבור הרחב והמונים מרחבי העולם יוכלו לעבור ליד הארון ולהיפרד באופן אישי. ההלוויה של המלכה תתקיים ב19/9 - והיום הזה יוכרז כיום חופש מהעבודה לשכירים ועצמאיים.





משמעות תהליך החלפת המלוכה - והכרת המלך צ'רלס באופן רשמי

צ'ארלס הוא כבר כעת מלך הממלכה המאוחדת, וזה קרה באופן אוטומטי מיד לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה, אחרי סיומה של כהונה בת שבעת העשורים. אליזבת' למעשה היא הריבון היחיד שרוב האנשים במדינה הכירו אי פעם. ישנם מספר תהליכים וטקסים להכרה בצ'ארלס בהפיכתו למלך החדש, אשר ימשכו הרבה מעבר לתקופת האבל הראשונית של אליזבת. בעוד שצ'רלס הפך למלך מיד עם מות אמו ביום חמישי ה-8 בספטמבר, המסורת היא להמתין תקופת זמן מספקת ומכבדת, כדי להתאבל לפני ההכתרה הרשמית של בן מלוכה חדש. למרות שאף

תאריך לא הוכרז רשמית, הטלגרף דיווח כי ההכתרה צפויה להיות ב"אביב או בקיץ של השנה הבאה לאחר תקופת אבל ראויה ומכובדת".

6 views0 comments
bottom of page