top of page

המורשת של ליברפול: בריטניה מתכוננת לאירוויזיון ומבטיחה את חגיגת המוזיקה הגדולה בעולם

עם אמנים ואורחים אוקראינים, כפר אירוויזיון ותוכנית חינוך בבתי הספר של ליברפול, בריטניה וה-BBC מוכנים לקבל את פני העולם בחודש מאי הקרוב - שם תערך תחרות המוזיקה הגדולה בעולם.


השנה תחרות האירוויזיון תתקיים בעיר ליברפול שבבריטניה, במרחק של כשעתיים נסיעה ברכבת מהירה ממרכז לונדון. בתחרות ישתתפו השנה 37 מדינות, כאשר 10 מתוכן עוד צפויות לחשוף את שיריהן בימים הקרובים, ביניהן גם נועה קירל שלנו, שתחשוף הערב את השיר איתו תתחרה בליברפול.




מאחורי הקלעים, הפקת החחרות כבר החלה בהכנות מזה מספר חודשים, על מנת להבטיח גם השנה את חגיגת המוזיקה הגדולה ביותר באירופה ובעולם כולו.

עבור עיריית ליברפול, התחרות עצמה כמאורע לא מתחילה ומסתיימת במסיבות, וזו מעוניינת ליצור מורשת מתמשכת בליברפול. תתקיים תוכנית בית ספרית ברחבי האזור, שתלמד את התלמידים בכל הגילאים לא רק על האירוויזיון, אלא גם על התרבויות השונות של 37 המדינות המשתתפות.





לפני הגמר הגדול ב-13 במאי, מתוכננות להתקיים תשע חזרות, שש מהן יהיו עם קהל. לפחות 12,000 עובדים יועסקו עבור הפקת האירוע ו-1,200 אנשי תקשורת ישתתפו בו. 10,000 חדרי המלון וכ-2,000 דירות בי.אנד.בי ברחבי העיר כבר הוזמנו. במתחם הארנה עצמו ישנם כ11,000 מושבים וכל הכרטיסים לכל שלושת התאריכים כבר נמכרו במלואם.


13 views0 comments
bottom of page